godisgrisenjoje

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Kommer sakna dig sjukt mycket Tess ❤

Av Johanna - 29 juni 2012 23:00

Hej! 


Och förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men det har varit något konstigt med min data men nu är det fixat (bra att ha en teckno farbror) :)   Och den 27/6 var jag oh min syrra och collade på premiären av Ice Age 4 det var jätte kul men när vi skulle hem så gick det bra första biten men sen behövde vi byta buss och då blev det galet vi åke till orminge idag och det var super duper kul och vi skrattade hela vägen men sen blev vi helt vilse och då sa buss chafören att han kunde visa oss vilken buss vi kunde ta för att komma till hemmesta :) 


Sen var jag med Elin bo och vi åkte till stranden och vi hade jätte kul tills syrran min kom och skvätte blålera på oss. Men efter ett tag åkte vi hem.När vi kom hem så gick vi till en park och vi var där sen blev det ösregn och då menar jag ÖSREGN vi blev så blöta så blöta men vi gick in och drack varm choklad och åt jordgubbstårta och mamma hade gjort extra mycket grädde så vi fick ha det i chokladen mumms.  Elin sov äver hos mig och på kvällen så skypade vi med Alex  och det var väll kul ett tag men sen så blev jag lite trött men jag höll mig vaken som tur var. Och på morgonen eller aa 11.00 vaknade vi och det var väll lyckat. Vi åkte till konsum och köpte lunch och det blev smarrig kyckling mm. Sen åkte jag och Elin till stranden och köpte jordgubbar att ta med. Och när vi kom dit så såg jag Alice min vän och jag vinkade men hon såg mig inte. men ändå och när vi kom hem så ville Elin byta plånbok med mig och jag sa ok men konstigt tycker jag.  Sen gick hon hem men hon glömde sin tandborste och sitt lepsyl. Sen ringde jag Ellen för jag ade 6 missade samtal från henne. 

Och imorse vaknade jag 11.00 igen tror att det blir en vana. Men jag och carro kollade på tv sen åkte vi till Nacka Forum. När vi kom hem så gjorde vi inte så mycket. 


Men nu senare på kvällen sa mamma och pappa att Tess kommer lämna oss imorgon tidigt på morgonen. Och ni ska bara veta hur mycket jag gråter  jag är så ledsen att jag typ har gråtit en halv liter tårar. 



 




   Här kommer lite bilder på min älskade urgulliga lilla Tess   


               

 


      Du kommer aldrig aldrig att bli glömd du har mitt hjärta med dig var du en går älskar dig Tess puss och kram hoppas du får det bättre i Dalarna på bodngården älskar dig från Carro och mamma och pappa och En stor fet puss och en kram från mig från mig din lilla urgulliga tjej    kommer att sakna dig mer än du tror gumman    


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 24 oktober 2012 20:24


Hej jag har pluggat lite nu men vi har ju fan prov på no i morrn och jag vill klara det, men va faan jag suger på no och fysik måsta  plugga plugga non stop hela kvällen hej då.     ...

Av Johanna - 24 oktober 2012 10:50

Hej sorry för att mina rubriker blir så tråkiga hela tiden men jag har ju såå tråkigt och jag kan inte hitta Ellen och om hon gått till konsum kunde hon frågat om jag ville med men aja dissad är jag. Nu sitter jag på lunch rasten och bara är inne på ...

Av Johanna - 23 oktober 2012 21:00


hej jag ville säga att ha en fortsatt bra tisdag. klockan är bara 21 typ och jag är jätte trött så god natt och vi syns väll imorrn eller aa.       ...

Av Johanna - 23 oktober 2012 17:11

Asso kolla in det här det är hemskt, det var inte meningen men ingen gör nog så stort misstag.    Klicka här om du vill veta vad jag snackar om     ...

Av Johanna - 23 oktober 2012 14:40

hej jag har kollat på världens sämsta och falska kärring ever kolla här så får ni se asso blir nästan äklad.    Klicka här         ...

Presentation


Hej jag heter Joje och jag ska berätta om mig och om mitt liv. Puss och hej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards