godisgrisenjoje

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna - 29 augusti 2012 17:50

Hej Nu sitter jag här med min kompis Elin och jag äter så sosial man är asso men när vi kom hem drack vi oboy och då kom elin på att hon hade glömt sin data i skolan efter att en lärare tagit den så vi cyklade eller hon gjorde det jag sprang bredvid. När vi var vid skolan var det ingen lärare där så vi bah men åhhh sen sa jag vi kollar lärarrummet då var typ alla lärare där och då fick elin sin data då blev hon allt glad så åkte vi hem till mig igen och gjorde en läxa tills imorrgon på so :P Och den var rätt lätt att göra så… 

Efter det så gjorde jag min franska läxa och det gick bra jag skrev den 3 gånger inte för att ni bryr er men aja. Sen så åkte mamma iväg på  fröeldra möte och Carro kom hem :P Sen var maten klar och vi åt sen skulle Elin hem och hon fick ta min cykel till konsum och där steg hon av och gav mig cykeln och jag sa hej då synns imorrn.!


Nu sitter jag här och skriver och har precis bakat Sockerkaka hoppas den blir bra mamam tog sönder min förra och juste mormor och morfar kommer till oss inte så intresant kanske men mormor och morfar bor bara fem min ifrån oss. Men imorrn har vi bara blockämnen ska bli super roligt:) heheh Men nu får ni en bild :)


                                             

Av Johanna - 28 augusti 2012 19:53

hej igen hehe nu har jag bytt men jag kanske byer imorrn med men nu är jag bara överspidad helt sådär bah wow. 




   






Av Johanna - 28 augusti 2012 19:40

Hej, förlåt att jag inte bloggat idag har bara liksom inte haft någon lust över huve taget. Men det blir väl skola imorrn så God natt snart jag kanske bloggar lite mer om ett litet tag tänkte ändra headern så länge bara inte så många bilder på mig den här gången :)


 

Av Johanna - 27 augusti 2012 20:20

Snälla skulle någon vilja hjälpa mig med en bra Header den är verkligen riktigt ful rent utsagt.




Synns imorrn 

Av Johanna - 27 augusti 2012 09:22

Hej sorry för dålig uppdatering jag har ju liksom haft lov så jag har inte orkat men jag har typ inte gjort så mycket. Men nu har skolan börjat igen och det här året 7:an fett jobbigt med betyg som vi kommer få nu. Men aja Ska snart ha No tror jag jag uppdaterar senare. Hej då Jag bjuder på en bild från min kattunge :)


 




Hej då :)

Presentation


Hej jag heter Joje och jag ska berätta om mig och om mitt liv. Puss och hej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards