godisgrisenjoje

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna - 28 maj 2012 13:06

Hej nu sitter jag utanför svenska salen och tråkar men det är sista lektionen ja idag ar jag väll inte gjort så mycket kanske bara tagit en spruta som gjorde as ont och innan det hade vi haft ni och då lobborerade vi (stavning) vi gjorde Slaim och den blev sådär den blev för lös men den var bra iaf. Ja vad mer ska man säga utan att jag ska snart gå in så hej då



Bara för att jag är snäll kan jag ge er en fin liten bild :)



 


Här är Jessica till vänster och Julia till höger och handen där till vänster är Elins hahah men ha det bra så länge da :)

Av Johanna - 27 maj 2012 18:32

Hej jag har typ inte gjort något så roligt under denna dag pluggat lite matte gjort Scones till frukost  och köpt choklad och blommor till mamma men jag hade tänkt att göra något jag inte gjort förr en Bild Bomb har bara skit tråkigt :P 


                       



Nu ska vi grilla kyckling :)  

Av Johanna - 23 maj 2012 16:20

Hej och hallå idag har vi varit vid Södesved och jag tänkte att berätta om hela dan  Ja det började med att jag vaknade sent men kom ändå i tid som tur var sen så fick vi gå igenom alla instruktioner som skulle följas. Efter det fick vi gå ner till matsalen för att hämta maten vi skulle ha med oss till lunch. Sen gick vi till bussen och då hade redan två eller en grupp redan gått på men det kom en buss nästan på direkten så vi hade tur efter att vi satt oss på bussen så kollade jag och Ellen på hennes bilder dom var roliga och fina. Sen så gick vi av vid Gustavsberg Centrum för att kunna gå till Södesved men för att kunna bada måste man gå 5 kilometer  fast jag  hade inte med mig några badkläder, fast jag gick på bryggan istället. Sen åt jag och Amanda lunchen vi fick av skolan det var en tunbrörulle  och jag tog ut alla tomater och paprika och gurkan usch jag hatar gurka. Men efter det fick vi gå tillbaka 5 kilometer för att komma och vänta på bussar och då hade vi inte lika tur första bussen var överfull och andra var också över full men efter ett tag så kom det en buss som inte va lika full som dom andra men den var full och jag delade plats med Nova för att båda var lika trötta efter vandringen. Så kom vi tbx till skolan och då fick vi gå hem som tur var fast jag gick till min syrra för att vänta på henne. Vi skulle gå och handla glass mm det var gott. och nu sitter jag här och väntar på att  middagen ska bli klar 


Och när man ändå håller på kan man väll göra Hiss Och Diss :)



Jag Dissar GURKA!!!!



Jag Hissar varma dagar som den här :)


   


Men puss och hej hoppas att ni har haft en bra dag :)

Av Johanna - 22 maj 2012 19:32

Hej jag hade tänkt och börja med nånting som heter hiss och diss 


så jag börjar väll idag med Diss!!


Jag vill Dissa parfymer jag tycker verkligen dom luktar mycket och starkt usch fy och blä 


   :P



                                                                   Hiss!!!


Jag hissar stränder utan massa skräp utan en snäcka här och där med fin och vit sand så långt ögat ser med havet som brusar mot stranden.





Jag hissar stort :)  



Tv

Av Johanna - 22 maj 2012 17:34

Hej idag har haft rätt tråkigt men en sak vet jag är att jag inte är kär eller något sånt längre sen han retade och sårade min kompis och även om han är snäll mot mig är det inte ok att han är elak mot mina vänner då har det gått förlångt.



 





Där var en bild på mig och för att jag är så sugen :)



   


Men ha en bra dag så puss puss Nu ska jag hjälpa mamma med  middagen :)


Av Johanna - 21 maj 2012 18:22

Hej jag och Ellen har varit och tagit vårt första dopp jätte skönt jag ramlade i vattnet och skrapa upp låret men det gick bra till slut. Och så va det väll bara det jag ville säga förutom att jag har en extrem huvudverk. 



Fin tjej c: 

Av Johanna - 18 maj 2012 10:41

Hej allihopa förlåt om jag inte bloggade igår jag är på mitt landställe och jag hade fult upp av ingenting, ja men iaf mamma och pappa tvingar mig att gå en skogspromenad fast jag hoppas att jag slipper hehhe. Men jag har också varit hos våran granne där som är jäte snälla och det är faktiskt rätt kul att vara där och dom har enb hund som heter Divana men jag kallar henne Diva ibland och hon är jätte söt. Och här kommer en gullig bild på henne 



 





Puss alla glad bloggläsare =)  






     






puss och hej leverpastej

Av Johanna - 15 maj 2012 14:01

       

Presentation


Hej jag heter Joje och jag ska berätta om mig och om mitt liv. Puss och hej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards