godisgrisenjoje

Alla inlägg under maj 2012

KUl

Av Johanna - 13 maj 2012 17:33

Hej igen asso jag vill säga det att syskon eller bara alla barn sitter typ bara framför datorn eller så men min syrra gör inte det hon pysslar eller åker inlines hon e bara för bra och för sööt. 


här är en bild på vad hon har gjort :





här är min syrra :)



   





:)






Juste har jag bärettat att jag är typ kär i lilla box man :)



               



åhh I love him <3





Juste har jag berättat att jag är typ  lite kär och min kompis vill att jag ska säga det till honom och jag vågar inte åhh vad ska jag göra?



   vill bara ge stöd jag vet men jag är blyg :s   om jag inte säger något slutar det väll så här :c 

Av Johanna - 13 maj 2012 17:18

Ähh jag älskar katter men när dom kommer bara för att bajsa på trädgården börjar man inte undra då?


Men älskar alla djur tror jag nog t.o.m spindlar förutom giftiga spindlar. 


Men aja inget kan förstöra den här dan jo en sak vi ska åka till vårt landställe och min syrra ska på innebandy cup så jag blir ensam med mamma och pappa jag kommer att få mycket uppmerksamhet men jag vill ha syrran där :P 


Men nu är jag glad för att vi ska snart äta middag mm kyckling här kommer jag :)


hej då <3


puss och hej leverpastej!!!

Av Johanna - 13 maj 2012 14:54

Hej idag är en sådan där bra dag där man vill sitta ute på gräsmattan eller bara vara idag har det varit en fantastisk bra dag det började med att familjen väckte mig kvart över nio :s Sen så åt vi frukost det var gott. Senare så åkte jag och min lilla syrra inlines (våra nya) Det gick jätte bra,sen gick jag och carro (min syrra) upp i skogen för att bygga en kojja hon ville så gärna. sen började pappa med att göra Tailänska pannkakor och dom var såå goda jag kan nog inte beskriva hur goda de var. Och nu sitter jag här hemma på gräsmattan och kollar på film och bloggar lite grann. hehe en bar dag som bara kan bli bättre :)


och ikväll blir det grillad kyckling mm ska bli super gott.


Bara för att jag är på så bra humör så bjuder jag på någon bild eller två :)




  Fint väder :)


  pluss två glada och soliga bilder puss och hej :)

Av Johanna - 13 maj 2012 13:35

Hej nu sitter jag ute på gräsmattan hemma och kollar på en film. Jätte mysigt.hihh hoppas att ni också kommer att ha en bra dag puss och hej alla underbara blggläsare.

Av Johanna - 13 maj 2012 09:56

Hej och hallå nu sittre jag hemma och skypar med min vän Amanda och det är kuligt,snart kommer kanske en bild på gårdagens inköp om jag nu skrev om det hihih. Men jag fixar det sen.

Av Johanna - 12 maj 2012 15:41

Hej sitter hamma och tråkar.

iväll ska vi äta middag hos mormor och morfar =) 


Om någon läser detta inlägg kommentera gärna vad man kan göra för något. 





puss och hej då <3  

Av Johanna - 12 maj 2012 13:47

Hej  idag har jag och min syrra varit i stan och fixat lite jag köpte ett par nya skor och carro (min syrra) lite kläder och en hjälm vi får ju inte glömma att vi köpte inlines (Rull skidskor) ett par var de var jätte fina och sen gick vi på donken. men nu sitter jag hemma och kollar fb och tv. Hej då :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Joje och jag ska berätta om mig och om mitt liv. Puss och hej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards