godisgrisenjoje

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna - 15 maj 2012 13:32

Tänk dig en vinter utan snö
Tänk dig en höst utan blåst å tö
Tänk dig en sommar utan havets glitter
Tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter

Så känns de för mig en sekund utan dig








Vet du att du är söt när du ler? 
Att jag smygtittar på dej. När du inte ser? 
Vet du att jag älskar att höra ditt skratt? 
Att jag drömmer om dej varje natt? 
Vet du hur ofta jag tänker på dej 
Att du med glädje fyllde hela mej
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär? 
Att det är dig jag håller kär? 
Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå? 
Att jag önskar att det för alltid kunde va vi två! 
Vet du att jag älskar dej?








Jag skriver ditt namn i sanden men vattnet tar det.


jag skriver ditt namn på en sten men vinden tar det.


Jag skriver ditt namn på ett papper men elden tar det.


jag skriver ditt namn i mitt hjärta och där kommer de stanna för evigt



Mina ögon kan tindra


Mina läppar kan le


Men sorgen i hjärtat


Kan ingen se




Jag vill vara en tår


Jag vill födas vid ditt öga


Jag vill färdas nerför din kind


Jag vill dö vid dina läppar


Jag vill alltid vara din...




Jag vill vara en tår


Jag vill födas vid ditt öga


Jag vill färdas nerför din kind


Jag vill dö vid dina läppar


Jag vill alltid vara din...









Om du var en tår i mitt öga,


skulle jag aldrig gråta,


för då skulle jag förlora dig.



Spegel, spegel på väggen där, 
säg mig du vad skönhet är.
Ska man se ut som en pinne
och känna sig inne? 
Ska man tro att man é cool
bara för att man köpt ny kjol? 
Läppstift, mascara och kajal
vi har för stora skönhetsideal.
Varför få skuldkänslor stora, 
och bli kallad hora.
För att man ser ut så man gör
och beter sig som man bör? 
Tjejer sminkar sig i hopp
för att en snygg kille skall dyka opp.
Killar borde titta vad som finns inuti
och få reda på allt det sköna där inne i.
Nej, skönhet är vad som finns inuti.
Resten kan man skita i.
Spegel, spegel på väggen där, 
jag vet nog vad skönhet är.






Jag vänder mej bort med en blick av tårar. Du vänder mej tillbaka med en blick som sårar. Du försöker förklara : ” Det finns en annan tjej !!!”  Men hur skulle jag kunna förstå?


Jag älskar ju dej……





Jag är säker på att jag hörde,jag minns vad du sa.

De tre små orden som fick mig att må så bra Men nu är det över,nu är det slut 

,de tre små orden har suddats ut.





Du sa, jag älskar DIG,och jag var dum och tog åt mig. Men nu är det över, nu är det slut. Dom tre små orden har du själv suddat ut. 


 

 














hahh älskar de här dikterna :) <3






   

 

 












Av Johanna - 15 maj 2012 11:58

Livet ger kärlek och vänskap men två  delarna tar slut vänskap och livet dör men kärlek finns var man än ser, kärlek är kärlek och det tar aldrig slut. Var man än letar eller stöter på finns kärlek alltid runt hörnet. <3




         

Av Johanna - 15 maj 2012 09:57

Som rubriken lyder har jag gjort pannkakstårta här kommer en bild och om ni tror det kommer jag inte äta allt själv då får jag nog jätte ont i magen. :c


 




puss och hej :)

Av Johanna - 14 maj 2012 19:14

Hej nu sitter jag hemma och njuter för att imorrn är jag ledig och på onsdagoch resten av veckan wow snart blir det landställe då jippi puss och hej 





Av Johanna - 14 maj 2012 15:24

Hej sitter hemma och tråkar och har väldigt tråkigt :P Jag hatar att ha tråkigt :P hjälp mig....

Av Johanna - 14 maj 2012 14:02

Hej nu sitter jag och Andreas i skolan Andreas har gjort illa sig (han ramla på huvudet) det gör nog jätte onte (pröva inte hemma) 


Men aja jag slutar om 20 min puss och hej.


Jag är ledig imorrn.

Av Johanna - 14 maj 2012 11:14

Hej och hallå nu sitter jag i skolan och tråkar och om någon Hittar Ellen säg till ähh det var inget här kommer hon heheh 

Men ha en bra och varm dag puss och hej <3





Av Johanna - 13 maj 2012 20:32

Asso min vän tänker typ säga att jag är kär i Honom jag gillar men jag vill inte jag vet hon försöker hjälpa men jag är rädd för det. Det är snällt att hon hjälper men jag vill ah det prevat för mig hoppas du kollar och förstår att jag inte vill.


 






   hon hjälper mig med att kunn göra det jag vill. 

Presentation


Hej jag heter Joje och jag ska berätta om mig och om mitt liv. Puss och hej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards