godisgrisenjoje

Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna - 30 juni 2012 22:25

Hej och ja som rubriken lyder är det väldigt tomt i mitt rum eller utanför ja ska berätta varför ja det var så här att för tre veckor sedan när vi fick Tess på prov så när vi gick och la oss hon valde att sova i soffan på övervåningen och hon sov så sött men sen hade hon under natten smugit sig in i mitt rum och lagt sig antingen i min säng eller på min matta på en lila kudde. Och nu när hon inte är här längre så är det tomt ingen svansar ingen tigger mat med sina ledsna babyögon, inget mer upp-hoppande i sängen eller slick i ansiktet för att jag ska vakna och gå ut med Tess Saknar dig sjukt mycket gumman du måste komma ihåg mig lova det. Juste jag kommer heller aldrig glömma första gången du såg våra grannar och du sprang direkt till barnvagnen för att kolla sen slickade du lilla Alice på foten och hon skrattade och sen såg du Morris och ni började fajtas och du la armen över honom när du var trött då kunde han inte röra sig hehhe Goda tider. Men nu är det över nu är det slut Tess du finns inte här men om du vill finns jag här för dig hela vägen. Här kommer några bilder från rummet och där hon brukar vara ibland.



Tess kom hem jag vill ha dig som mitt husdjur inte bli en lantis i dalarna på en bondgård. 




  här är hon i min säng den lilla ungen 




  men nu är hon borta och kommer aldrig hem igen :'( 




Soffan där hon är så söt och go <3


 


och här är tomma soffan som bara du använde inte till användning längre...



 




Saknar dig sjukt mycket gumman  



  här är en bild från igår kväll när jag inte kunde sova utan bara tänka och gråta över att du inte kommer att vara kvar.    



Och jag sa att jag inte skulle blogga men jag kunde inte hålla alla känslorna inne jag ville få ut dom. Hej då och förlåt för att alla senaste inläggen blivit typ likadana men jag älskar och saknar henne mer än vad någon tror.   

Av Johanna - 30 juni 2012 10:25

Hej jag vet jag sa att jag skulle vänta men jag vill säga att jag alltid alltid kommer att komma ihåg dig Tess igår kväll fick jag veta att du skulle till dalarna och jag grät halva natten en av de värsta jag vet och så vaknade jag kl 06.00 så låg du i min säng ocg slickade mig i ansiktet sen somnade du om jag kommer aldrig att glömma dig din busige lille Tess  älskar dig jätte jätte mycket. 


Här komemr en bild från imorse <3


  Älskar dig mer än något annat hoppas du kommer trivas <3

Av Johanna - 30 juni 2012 09:58

Hej! 


Tess åkte till Dalarna för typ en timme sedan jag har gråtit så mycket att jag nästan svimmade. Ni kanske tror att det är bara en hund men det ska jag säga den här urgulliga hunden var mitt första husdjur och som jag alltid kan prata med hon betydde mer för mig än vad någon kan ana hon är det ända jag tänker på ÅÅÅÅÅÅ SAKNAR DIG URMYCKER TESS DU FÅR KOMMA HIT IGEN SNÄLLA    



JAG SAKNAR DIG    



Och nu sitter jag hemma i ett nystädat rum och gråter när jag skriver detta inlägg och vill samtidigt framföra att jag inte kommer att blogga på ett tag jag känner att jag kanske nte ska skriva in allt jag gör heller och att jag bara kommer skriva saker om hur mycket jag saknar tess  



  mamma och lilla Tess <3 <3 <3

Av Johanna - 29 juni 2012 23:00

Hej! 


Och förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men det har varit något konstigt med min data men nu är det fixat (bra att ha en teckno farbror) :)   Och den 27/6 var jag oh min syrra och collade på premiären av Ice Age 4 det var jätte kul men när vi skulle hem så gick det bra första biten men sen behövde vi byta buss och då blev det galet vi åke till orminge idag och det var super duper kul och vi skrattade hela vägen men sen blev vi helt vilse och då sa buss chafören att han kunde visa oss vilken buss vi kunde ta för att komma till hemmesta :) 


Sen var jag med Elin bo och vi åkte till stranden och vi hade jätte kul tills syrran min kom och skvätte blålera på oss. Men efter ett tag åkte vi hem.När vi kom hem så gick vi till en park och vi var där sen blev det ösregn och då menar jag ÖSREGN vi blev så blöta så blöta men vi gick in och drack varm choklad och åt jordgubbstårta och mamma hade gjort extra mycket grädde så vi fick ha det i chokladen mumms.  Elin sov äver hos mig och på kvällen så skypade vi med Alex  och det var väll kul ett tag men sen så blev jag lite trött men jag höll mig vaken som tur var. Och på morgonen eller aa 11.00 vaknade vi och det var väll lyckat. Vi åkte till konsum och köpte lunch och det blev smarrig kyckling mm. Sen åkte jag och Elin till stranden och köpte jordgubbar att ta med. Och när vi kom dit så såg jag Alice min vän och jag vinkade men hon såg mig inte. men ändå och när vi kom hem så ville Elin byta plånbok med mig och jag sa ok men konstigt tycker jag.  Sen gick hon hem men hon glömde sin tandborste och sitt lepsyl. Sen ringde jag Ellen för jag ade 6 missade samtal från henne. 

Och imorse vaknade jag 11.00 igen tror att det blir en vana. Men jag och carro kollade på tv sen åkte vi till Nacka Forum. När vi kom hem så gjorde vi inte så mycket. 


Men nu senare på kvällen sa mamma och pappa att Tess kommer lämna oss imorgon tidigt på morgonen. Och ni ska bara veta hur mycket jag gråter  jag är så ledsen att jag typ har gråtit en halv liter tårar. 



 




   Här kommer lite bilder på min älskade urgulliga lilla Tess   


               

 


      Du kommer aldrig aldrig att bli glömd du har mitt hjärta med dig var du en går älskar dig Tess puss och kram hoppas du får det bättre i Dalarna på bodngården älskar dig från Carro och mamma och pappa och En stor fet puss och en kram från mig från mig din lilla urgulliga tjej    kommer att sakna dig mer än du tror gumman    


  

Av Johanna - 26 juni 2012 17:44

Hej jag har haft en toppendag med syrran min, vi var vid mölnvik idag och Carro och jag köpte present till mamma Carro köpte en jätte fin tavla jag tyckte att hon skulle köpa en annan men aja inte jag som ska ge den til mamma jag köpte en fin kopp som  det stog världens bästa mamma på. Hon blev jätte glad och hon satte upp carros tavla i vardagsrummet och min kopp ska hon ta med sig till jobbet här kommer bilder på sakerna + en extra :) hehe



   Carros  present   min present :)   Jordgubbar :) 





          

Av Johanna - 25 juni 2012 19:38

Hej och sorry för att jag inte bloggat allt för mycket jag har liksom lite problem och så, mamma och pappa säger att vi inte ska behålla våran älskade hund Tess och det är synd för hon är något alldeles extra  och min favorit hund någonsin    


Men aja får gråta vidare sen men jag undrar Ellen om du läser detta kan du ringa mig då? 


       


  Juste Grattis Elin på din 13 årsdag puss och hej.

Av Johanna - 24 juni 2012 23:35

Hej idag har jag inte gjort så mycket men jag åkte till bullandö och åt glass där jag rekomenderar starkt. Och sen blir jag så här forever alone imorrn bitti för att carro ska sova hos adam hennes kompis. Men sen kommer elin hem till mig och vi ska köpa jordgubbar och ta med till stranden om det är väder för det :) och sorry för att jag inte har bloggat har liksom inte orkat :P Men nu är jag på banan igen. hehhe här kommer någr bilder från min snälla  och super sota kompis Elin :)


       


Visst är min kompis super söt längtar tills imorrn puss puss   

Av Johanna - 21 juni 2012 13:51

Hej jag har kommit hem från en kul kväll hemma hos Alice. Men nu är jag hemma med Ida hon är jätte snäll och söt. Men aja har inte mycket mer att skriva. 



  här är min söta kompis ida :) 

Presentation


Hej jag heter Joje och jag ska berätta om mig och om mitt liv. Puss och hej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards