godisgrisenjoje

Alla inlägg under september 2012

Av Johanna - 27 september 2012 20:18

Hej! 


Just nu sitter jag och gör franska läxa till imorrn och jag är jätte glad för att jag har klarat den så många gånger :)


Men aja det är fredag imorrn så jag är jätte glad. Och imorrn ska jag och Alice gå hem till henne efter skolan och ha ett film maraton och det kommer att bli as roligt :) men min syrra har halsfluss så jag nästa tycker om mig istället för att mamma säger att hon måste dricka läsk och äta isglass så åkte mamma iväg bara för att hon skulle kunna få då blev jag lite arg. Men nu ska jag dra och klicka här ocm du vill komma till Alice blogg.


Ellens blogg 


Matildas blogg


Elin bo blogg


Elin f blogg


Elin bj blogg


Hoppas ni kollar någon av de här bloggarna dom är jätte bra om fina. 


Hej dåå.



 




Av Johanna - 26 september 2012 18:37

hej min kompis Ida har också en veckans blogg tävling som jaganmält mig till.


Klicka här för att komma till hennes fina blogg <33333333333


Här är en bild på henne 


 


Av Johanna - 26 september 2012 18:16

Hej!


Ellen var hemma hos mig idag och när vi kom hem gjorde vi varm choklad med mini marchmellows (stavning)


Men just nu sitter jag framför en brasa och pluggar. Brr kallt och väldigt tråkigt med engelska jag är super dålig på  det.  men måset plugga nu hej dååå. 

Av Johanna - 25 september 2012 20:43

       


hej då och god natt 

Av Johanna - 25 september 2012 20:26

hej jag har nu anmält mig till ännu en av Ellens veckansblogg tävling :)


Hoppas att om någon läser min blogg kommer gå in på hemmes och anmäla er och hon bestemmer vinnaren på Söndag Ellens blogg klicka häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär 


Hej då 



Av Johanna - 25 september 2012 11:49

hej jag sitter hemma och fryser som 17 jag har ont i halsen och magen. 

Men när jag somnade förut drömde jag att det var sommar och fint och soligt väder alla kompisarna samlade och vi hade världens bästa tjejkväll. Men nu är allt grått typ och har inte sett blå himmel på länga och det är allt annat än varmt. Alltså kallt,blåsigt och regnigt och för två veckor haglade det lite. jag saknar sommaren och vill bara dra tillbaks tiden då det var varmt och skönt. 


   


 


Hittade den här bilen när jag gick hem från skolan i fredags. 


Av Johanna - 24 september 2012 15:36

blablabla

Av Johanna - 24 september 2012 14:18

Hej alla som läser Johannas blogg! Johanna är hemma hos mig idag och vi har haft strömmavbrott så vi har inte gjort så mycket. men snart tänkte vi gå hem till Johanna! :D Jag vet inte riktigt vad vi ska göra där..... Men vi kommer säkert att ha kul. 

Nu måste jag skriva ett inlägg på min blogg så bye bye!

Presentation


Hej jag heter Joje och jag ska berätta om mig och om mitt liv. Puss och hej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards