godisgrisenjoje

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Johanna - 1 september 2012 16:56

Hej här kommer en bild på min andra idol han är söt och har stor mun och klarblå ögon och sjunger fantastiskt <3





      

Hihihihihihihih 













Av Johanna - 1 september 2012 15:27

Hej, sorry att jag inte bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp av att leva livet nej men jag har haft upp i öronen i läxor. Enligt mig i alla fall. igår kollade jag på en film som heter StarsTruck hur bra film som helst skulle kunns kolla om och om igen tror jag hehe. Men nu har jag blivit trött på det eviga regnande det har hållt på sen jag vakna igår och det har inte slutat regna sen dess man tycker ju att gud inte ska dricka efter det här. Aja nu sitter jag hemma med min katt i mitt rum och bara tar det lungt mamma och morfar renoverar spacklar och sånt riktigt störanade men det få väl duga. Ja just det det här kanske inte är så spännade men jag har bakat en kladdis. Nu ska jag nog kolla på en film om jag hittar någon bra :P 



Puss och ha en bra dag även fast det regnar :)



 




Presentation


Hej jag heter Joje och jag ska berätta om mig och om mitt liv. Puss och hej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards