godisgrisenjoje

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Johanna - 16 juli 2012 16:06

Hej! 


Förlåt att jag inte har bloggat jag har varit på mina kusiners landställe vi hade jätte kul :) det kommer lite bilder under tiden jag inte har bloggat men nu är jag tbx. jag tror inte jag orkar skriva så mycket så jag skriver korta meningar under bilderna istället :)



 


Här kommer vi till Vätö :)


  här är min tandlösa kusin Novalie <3


  här spöar jag Linda i Yatzy :)


 


Caroline min (syrra) Har ett kvälls party för sig själv :)


  Gå till bloggenHär är vi på skälvplocket i vätö vi gick 2 km dit och tbx 2 km igen :P Vi plockade 2 liter jordgubbar :)



 


Linda har gjort 50 pannkakor och vi vispade grädde och hade i en hel burk drottningsylt :) 



 


Resten av pannkakorna åt vi till frukost dan efter :)



 


nu har vi kommit till farfar och vi fick en liten drink :) mm… Gott 



det var min  vecka typ men jag har bilder från när jag kom hem :) 


     



Här gick jag om mamma ut med våran grannes hund för vi skulle ändå ut och plocka blåbär  men det blev svamp i stället och jag har ju en bild på bara en svamp det var detförsta svampen (ätliga) jag hittat i år :) 


Sen gick jag hem till Elin och alla hennes gulliaga kattungar :) Tiger, Safir och Estrella :) 








Presentation


Hej jag heter Joje och jag ska berätta om mig och om mitt liv. Puss och hej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards