godisgrisenjoje

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Johanna - 22 oktober 2012 19:59

Hej jag hade tänkt att jag skulle börja med visste ni att :)


Så visste ni att jag är jätte kär i en kille i min klass han är sjukt söt och han är jätte snäll.  



 



Av Johanna - 22 oktober 2012 18:23

Hej alla glada idag var jag hemma för att jag hostade hela natten så mamma tyckte att jag skulle vara hemma idag jag ville inte men så fick det bli. Har inte gjort så mycket idag liksom bara sovit och kollat på tv och myst under en varm filt  hehehe men imorrn tror jag att jag ska till skolan och om Ellen eller någon annan i min mentorsgrupp läser det här så undrar jag om det var något jag missat under dagen på mentorstiden kanske. Men Hoppas att det inte var något viktigt i så fall. Saknar alla från skolan vi har bara varit ifrån varandra under helgen men när man är sjuk på en måndag så känns det mycket längre tid men aja nån måste ju vara sjuk någon gång. Men, jag har merkt att jag säger "men" många gånger. Hahah Hej då vi hörs imorrn om jga orkar uppdatera :P

    

                                                                           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Joje och jag ska berätta om mig och om mitt liv. Puss och hej.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards